Zrealizowanych szkoleń: 1 267
Przeszkolonych osób: 18 255
Pozyskanych funduszy: 196 710 109 zł
Zaproponuj temat szkolenia
Poznaj opinie naszych klientów
Szkolenie bardzo dobrze przygoowane. Prowadzący bardzo dobrze przygotowany merytorycznie, kompetentny. Małgorzata Duda, Urząd Marszałkowski Województwa Podka...
Zobacz inne opinie

Promocja i budowanie wizerunku uczelni

Miejsce szkolenia: Kraków
Termin: 26-27.02.2015
Cena: 850 zł netto + 23% VAT (dla osób finansowanych w min.70% ze środków publicznych: 850 zł brutto)
Cena zawiera: koszt materiałów szkoleniowych, obiad (2 daniowy) wraz z 2 przerwami kawowymi (kawa, herbata, napoje, owoce, ciastka) i certyfikat
Chcę zapisać się na to szkolenie
O szkoleniu Korzyści i cele Program Trener Miejsce Płatności Opinie

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA - ZACZYNAMY OD KONKRETÓW

  1. Szkolenie pomoże Ci w zaplanowaniu i kreacji wizerunku uczelni, w tym przygotuje Cię do współpracy z agencjami reklamowymi
  2. Da Ci wiedzę jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną uczelni opartą o czytelny komunikat reklamowy
  3. Pomoże Ci efektywnie zaplanować zwiększyć afektywność kampanii prowadzonych w nowych mediach (www, newsletter, Twitter, Facebook, Youtube)

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ NA SZKOLENIU?

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział/rozumiał:

  • Jakie są zasady skutecznego kreowania wizerunku.
  • Jakie są zasady planowania strategii kampanii promocyjnej.
  • Jakie są dostępne narzędzia promocyjne oraz jakie są ich mocne i słabe strony.
  • Dlaczego nie każda reklama działą.
  • Dlaczego warto sięgać po niestandardowe formy promocji.
  • Jakie są zasady przygotowania komunikatów reklamowych.
  • Jakie są zasady przygotowania informacji prasowych.
  • Co jest ważnego w komunikacji przez nowe media (www, Newsletter, Twitter, Facebook, Youtube)
  • Że dziennikarzom trzeba pomóc i jak to zrobić
  • Liczba fanów nie jest tak ważna jak ich zaangażowanie

 Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak wykonać:

  • Jak zaplanować kampanię promocyjną
  • Jakie są dostępne narzędzia promocyjne (reklamowe, PR, w nowych mediach i niestandardowe)
  • Jak współpracować z agencjami reklamowymi
  • Jak współpracować z dziennikarzami
  • Jak kreować zaangażowanie odbiorców
  • Nie każde narzędzie promocyjne pasuje do każdego celu i grupy docelowej
  • Promocja nie musi być fajna za to musi być skuteczna
  • W promocji nie za wszystko trzeba płacić
  • Warto sięgać po niestandardowe formy promocji

Uczestnik po szkoleniu będzie umiał:

  • Zaplanować kreację wizerunku
  • Przygotować strategię kampanii promocyjnej
  • Przygotować brief dla grafika/agencji reklamowej
  • Zaplanować cele kampanii promocyjnej
  • Zaplanować harmonogram kampanii promocyjnej
  • Przygotować komunikat prasowy
  • Przygotować wypowiedź dla mediów
  • Przygotować ocenę skuteczności kampanii i jej poszczególnych elementów

Udział w szkoleniu nie wymaga spełnienia kryteriów związanych z wykształceniem, innymi szkoleniami czy certyfikatami

Pobierz plik oferty Chcę zapisać się na to szkolenie
Zrealizowanych szkoleń: 1 267
Przeszkolonych osób: 18 255
Pozyskanych funduszy: 196 710 109 zł