O szkoleniu | Korzyści i cele | Program | Trener | Miejsce | Płatności | Opinie |
DLACZEGO SZKOLENIE O PROMOCJI WIZERUNKU UCZELNI?
Od 2005 r. gdy w Polsce studiowało 1,953 mln, liczba studentów spada. W semestrze 2012/2013 studiowało już tylko 1,676 mln osób, ubyło więc ponad 14%studentów (277 tys.). Według MNiSW ten trend będzie utrzymywał się aż do roku 2020. Spadek liczby studentów wynika z załamania demograficznego w Polsce uczelnie znajdują się w znacznie trudniejszej sytuacji niż przed laty.
Obecnie uczelnie, żeby przetrwać muszą nie tylko konkurować ze sobą jakością kształcenia ale muszą też skuteczniej komunikować się z przyszłymi studentami i świadomie kreować swój wizerunek.
Z drugiej strony natomiast, jednym z najważniejszych celów nowej perspektywy finansowej UE jest wzrost innowacyjności przedsiębiorstw, m.in. po przez transfer nowych technologii i rozwiązań wypracowanych przez sektor naukowy. Oznacza to, żę w nowej perspektywie finansowej 2014-2020, nie będzie dostępnych pieniędzy dla szkół wyższych na zadadach, które obowiązywały dotychczas. Uczelnie będą mogły być beneficjentami środków z UE ale jako partnerzy przedsiębiorstw w projektach badawczych i wdrożeniowych.
W Polsce istnieje problem niskiej współpracy pomiędzy przemysłem i światem naukowym. Jednym z narzędzi ułatwiających nawiązanie współpracy jest wycelowana promocja i świadome budowanie wizerunku szkoły wyższej w środowisku przedsiębiorców. Warto zadbać o swój wizerunke, po to by przedsiębiorcy mogli nas poznać i dostrzec korzyści dla swojej firmy wynikające z możliwości współpracy.
DO KOGO ADRESUJEMY SZKOLENIE?
Udział w szkoleniu nie wymaga spełnienia kryteriów związanych z wykształceniem, innymi szkoleniami czy certyfikatami.
Wymagania dotyczące udziału w szkoleniu: brak