Zrealizowanych szkoleń: 1 267
Przeszkolonych osób: 18 255
Pozyskanych funduszy: 196 710 109 zł
Zaproponuj temat szkolenia
Poznaj opinie naszych klientów
Dobrze przeprowadzone szkolenie, osoba prowadząca szkolenie bardzo kompetentna. Magda Urban, Politechnika Krakowska, październik 2019 ...
Zobacz inne opinie

Promocja i budowanie wizerunku uczelni

Miejsce szkolenia: Kraków
Termin: 26-27.02.2015
Cena: 850 zł netto + 23% VAT (dla osób finansowanych w min.70% ze środków publicznych: 850 zł brutto)
Cena zawiera: koszt materiałów szkoleniowych, obiad (2 daniowy) wraz z 2 przerwami kawowymi (kawa, herbata, napoje, owoce, ciastka) i certyfikat
Chcę zapisać się na to szkolenie
O szkoleniu Korzyści i cele Program Trener Miejsce Płatności Opinie

KORZYŚCI ZE SZKOLENIA - ZACZYNAMY OD KONKRETÓW

  1. Szkolenie pomoże Ci w zaplanowaniu i kreacji wizerunku uczelni, w tym przygotuje Cię do współpracy z agencjami reklamowymi
  2. Da Ci wiedzę jak zaplanować i przeprowadzić skuteczną kampanię promocyjną uczelni opartą o czytelny komunikat reklamowy
  3. Pomoże Ci efektywnie zaplanować zwiększyć afektywność kampanii prowadzonych w nowych mediach (www, newsletter, Twitter, Facebook, Youtube)

CZEGO NAUCZYSZ SIĘ NA SZKOLENIU?

Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział/rozumiał:

  • Jakie są zasady skutecznego kreowania wizerunku.
  • Jakie są zasady planowania strategii kampanii promocyjnej.
  • Jakie są dostępne narzędzia promocyjne oraz jakie są ich mocne i słabe strony.
  • Dlaczego nie każda reklama działą.
  • Dlaczego warto sięgać po niestandardowe formy promocji.
  • Jakie są zasady przygotowania komunikatów reklamowych.
  • Jakie są zasady przygotowania informacji prasowych.
  • Co jest ważnego w komunikacji przez nowe media (www, Newsletter, Twitter, Facebook, Youtube)
  • Że dziennikarzom trzeba pomóc i jak to zrobić
  • Liczba fanów nie jest tak ważna jak ich zaangażowanie

 Po szkoleniu uczestnik będzie wiedział jak wykonać:

  • Jak zaplanować kampanię promocyjną
  • Jakie są dostępne narzędzia promocyjne (reklamowe, PR, w nowych mediach i niestandardowe)
  • Jak współpracować z agencjami reklamowymi
  • Jak współpracować z dziennikarzami
  • Jak kreować zaangażowanie odbiorców
  • Nie każde narzędzie promocyjne pasuje do każdego celu i grupy docelowej
  • Promocja nie musi być fajna za to musi być skuteczna
  • W promocji nie za wszystko trzeba płacić
  • Warto sięgać po niestandardowe formy promocji

Uczestnik po szkoleniu będzie umiał:

  • Zaplanować kreację wizerunku
  • Przygotować strategię kampanii promocyjnej
  • Przygotować brief dla grafika/agencji reklamowej
  • Zaplanować cele kampanii promocyjnej
  • Zaplanować harmonogram kampanii promocyjnej
  • Przygotować komunikat prasowy
  • Przygotować wypowiedź dla mediów
  • Przygotować ocenę skuteczności kampanii i jej poszczególnych elementów

Udział w szkoleniu nie wymaga spełnienia kryteriów związanych z wykształceniem, innymi szkoleniami czy certyfikatami

Pobierz plik oferty Chcę zapisać się na to szkolenie
Zrealizowanych szkoleń: 1 267
Przeszkolonych osób: 18 255
Pozyskanych funduszy: 196 710 109 zł