O szkoleniu | Korzyści i cele | Program | Trener | Miejsce | Płatności | Opinie |
DLACZEGO SZKOLENIE „Zarządzanie ryzykiem i kontrola zarządcza.”?
Odpowiedzialność za funkcjonowanie adekwatnej, skutecznej i efektywnej kontroli zarządczej spoczywa na wójtach, burmistrzach, prezydentach miast, przewodniczących zarządu jednostki samorządu terytorialnego, jak również na kierownikach jednostki.
Zarządzanie ryzykiem stanowi bardzo ważny element kontroli zarządczej - służy zwiększeniu prawdopodobieństwa osiągnięcia celów jednostki poprzez określanie celów i monitorowanie realizacji zadań, identyfikację ryzyka, analizę ryzyka, reakcję na ryzyko i działania zaradcze. Aby właściwie zarządzać ryzykiem, trzeba skoncentrować się na identyfikacji i pomiarze szans i zagrożeń definiowanych na potrzeby dokumentów strategicznych, budżetu zadaniowego oraz jednostkowych planów działalności mierzalnych celów.
Podczas naszego szkolenia uczestnicy otrzymają szeroką wiedzę i umiejętności właściwego zorganizowania i monitorowania systemu zarządzania ryzykiem na potrzeby kontroli zarządczej.
DO KOGO ADRESUJEMY SZKOLENIE?
Szkolenie jest adresowane do administracji, w szczególności do:
LICZEBNOŚĆ GRUPY: do 20 osób